letny domček - premena



Ahojte :-) 
Máme krásnu jeseň, ale ja som Vám sľúbila prerábku nášho letného domčeka. Každým rokom prechádza zmenami, toto leto sme s manželom vyspravili steny a maľovali na bielo 😍

Na konci sú fotky ako to vyzeralo kedysi. Je na ňom ešte veľá práce, no tešíme sa z každej časti čo dokončíme a stanovíme ďalší cieľ. 

Rebrík som "vyrobila" zo zbytkov čo mi ostalo z jedného storočného.  Jeden mám pôvodný a tento druhy ma dorobené stredové paličky. 
Retro lampa Napako bazoš, košík od smetiaka, hliníková nádoba od babky ....

Provizórium na gril party.  Pec, udiareň,....  je v štádiu riešenia a hľadania myšlienky ako to má celé vyzerať, aby to zapadlo k nám.  Skirňa "špajza" bola v garaži u babky a spodok mala asi 30cm v hline dlhé dlhé roky. Tento rok som jej konečne našla miesto u nás. Nevyužívame ju nijak ale ma dôležitú úlohu, zakrýva "krásnu" oranžovú odvetrávaciu rúru, foto dole ↓
Tuto časť kde je umývadlo, vôbec neviem ako dokončiť.  Ak máte dobrý tip, poteším sa mu veľmi 😊



Pieskovisko bolo robené v roku 2012 a toto leto sme ho dokončili k mojej spokojnosti. Dievčatá sú samozrejmé spokojné takisto. Foto pred dole ↓

Podvečer u nás :)



drevená  truhlica mala už rôzne podoby, 
  V byte som ju natierala na bielo, po presťahovaní do domu na tyrkysovú :-D a nakoniec skončila v pôvodnej farbe a je ozaj nádherná :-) 

FOTO - ako to vyzeralo pred 

-prišiel nápad a už som brúsila, natierala a recyklovala opierky.
časť na sedenie a pohľad na pieskovisko terajšie  (tehly a kreslo) :)
 - sedenie v letnom domček spolu s opierkami boli pohodlné, ale vyzerali dosť odstrašujúco. 
Opierky z molitanu som narezala a strihala až som nastrihala náplň na tri velikánske vankúše.
Skrinka mala spodnú časť odhnitu,museli sme odrezať. 
Stoličky je ich veľa a s niektorými si neviem ani rady, postupne ak je chuť a nálada tak ich prerábam.
Dala som sem rôzne fotky z procesu premeny.  


Užívajte si krásnu tvorivú jeseň :)  ♻ 
Maja

Komentáre

  1. Okolo drezu mavala moja babka zaves,aby zakryl odtok 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto som mala v pláne, toľko som to pripravovala v hlave ako to urobim (uchytenie a pod...) až leto skončilo :-/ Ďakujem za radu a asi sa k tomu vratim buduce leto :)

      Odstrániť
  2. Tento ,,level,, budovania je pre mňa najkrajší: s dušou, jednoducho, recy, na podstatu a do veľkej prostej krásy!
    Práveže nerezové levitujúce dresy a priznaný odtok s kýblom a schodíkmi - najväčšia krása:-)
    Harmónia a inšpiriácia preveliká:-)
    Pozdravujem a krásnu tvorivú teplú jeseň!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za milý komentár ;) v podstate stále premyšľam čo tam dať a nechať to takto ma ani nenapadlo, vždy si vravim je to len dočasné :D a dik aj za radu ;)

      Odstrániť
    2. Je to celé úplná nádhera! Túto časť zo "strechy" nepoznám, som rada, že som našla blog :-)

      Odstrániť
    3. Ďakujem krasne 😊😊😊 ja som tu nebola cele prazdniny 🙈 a tesim sa na nové članky 🌸

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky